Projeyle ilgili bilgi veren Eskişehir Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası Başkanı Ersin Karakoç, “Mesleği icra etmenin büyük bir sorumluluk ve emek gerektirdiği günümüzde, mesleğin daha uzun ömürlü ve başarılı yapılması için; fırsat ve tehditleri öngörmek, güçlü ve zayıf yanları değerlendirmek, kaliteli hizmet üzerine faaliyetlerimizi konumlandırmak kaçınılmaz hale gelmiştir” dedi.
Karakoç, proje ile ilgili şu açıklamalarda bulundu;
“İş Yeri Ve Hizmet Kalitesi Pilot Uygulaması” projesinde pilot il olarak Eskişehir Yeminli Mali Müşavirler Odası ve Odamızın tercih edilmesinin onuru ve gururunu yaşamaktayız. Bizlerin bu onuru ve gururu yaşamasını sağlayan başta TÜRMOB Genel Başkanımıza, TÜRMOB Genel Sekreterimize ve diğer TÜRMOB yöneticilerine ayrıca İş yeri Hizmet ve Kalite Komisyonunda geçmiş dönem Başkan Yardımcılığı yapmış olan Odamız Onursal Başkanı Selahattin İlker Özokcu’ya teşekkür ederken, Eskişehirli meslektaşlar olarak; verilen her görevi başarıyla yerine getirdiğimiz gibi bu projenin başarıya ulaşması içinde elbirliğiyle tüm gücümüzle çalışacağız. Günümüzde modern hizmet anlayışı, müşterinin ihtiyaç, istek ve beklentilerini hareket noktası alarak müşteri memnuniyetinin hizmet kalitesi ile sağlanabileceğini kabul etmektedir. Bu bağlamda kaliteli hizmet için çalışmak ve bu hizmeti müşterinin ihtiyaç, istek ve beklentilerine uygun şekilde sunmak, ayrı bir önem taşımaktadır. Mevcut müşteriyi memnun etmek ve kaybetmemek kadar, muhasebe, denetim ve danışmanlık hizmetlerini etik değerleri de dikkate alarak en iyi şekilde yerine getirmek, müşteriye daha çok yelpazede hizmet sunmak ve mesleğin katma değerini anlamlı düzeyde artırmak hizmet kalitesi odaklı çalışmaları gerektirmektedir” diye konuştu.
“Amaç geleceği daha iyi planlamak”
Karakoç, İş Yeri ve Hizmet Kalitesi Uygulaması ile şu hedeflere ulaşılacağını açıkladı, “Daha güvenli, kârlı, profesyonel ve kurumsal bir şekilde işlenmesi. Kurumsal ve kamu yararını gözeten bir anlayışla hizmet sunulması. Sunulan hizmetlerin paydaşların ve kamuoyunun nezdinde saygınlığının ve değerinin artması. Müşteri sadakatinin artması. Müşteri portföyünün korunması ve dolayısıyla da kârlılığın artması. Çalışanların memnuniyetinin artması. Daha az hata, daha fazla performans sağlayarak verimliliğin artması. Ücret konusundaki sorunların azalması. Geleceklerini daha iyi planlamalarına ışık tutmayı amaçlamaktadır”