Yapılan açıklamaya göre, il genelinde toplam 85.368 başvuru alındı. Başvuruların %71,53’ü internet üzerinden yapılırken, %15,43’ü ALO 150 CİMER hattı aracılığıyla iletildi. Şahsen veya Valilik birimine yapılan başvurular ise toplamda %12,78 oranıyla 12.548 olarak kaydedildi.
CİMER’e yalnızca şikayet ve talepler değil, vatandaşların her konuda düşünce, görüş ve önerileri de iletiliyor. Bu kapsamda 2024 yılında 259 adet teşekkür, öneri ve “Türkiye Yüzyılı Hayalini Paylaş” başvurusu alındı.
Başvuru yoğunluğunun nüfusa oranla en yüksek olduğu ilçeler sırasıyla Tepebaşı, Odunpazarı, Sivrihisar, Seyitgazi ve Çifteler oldu.
Vatandaş memnuniyetini ve hizmet kalitesini artırmak için il genelindeki kamu kurumlarında görevli personele mevzuat ve sistem eğitimi verilmeye devam edildiği belirtildi.
Valiliğin açıklamasında “Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi faaliyetlerinde hizmet sunum kalitesini ve vatandaş memnuniyetini arttırmak amacıyla ilimiz genelinde kamu kurumunda görev yapan personele mevzuat ve sistem eğitimi verilmektedir” denildi.