Keçili açıklamasında şu ifadelere yer verdi, “Eve teslim beyaz eşya/mobilya vb. ürünlerin teslim adresi sözleşme adresin bulunduğu sokak /caddeler değildir. Hayatın olağan akışında; ev denilince ;içinde oturulan konut anlaşılır. Mobil asansör gerekliyse; giderleri satıcı tarafından karşılanır. Tüketicilerin satın aldığı beyaz eşya/mobilya vb. ürünleri tüketicilerin oturduğu sokak/caddeye getirerek; eşyalarını yüksek katlı konutlarına mobil asansörle çıkarmalarını istemek sözleşme kurallarına /hayatın olağan akışına aykırıdır. Mobil asansör gerekliyse; giderleri satıcı tarafından karşılanır. Satın aldıkları eve teslim beyaz eşya/mobilya için mobil asansör istenen tüketiciler satın aldıkları eve teslim beyaz eşya/mobilya vb. eşyaları tüketicilerin sözleşmede belirttikleri adreste ki konuta teslim için mobil asansör istenen tüketiciler, mobil asansör ücretlerini satıcıdan alabilirler.
İl/İlçe Tüketici Hakem Heyetlerine başvursunlar
Keçili şöyle devam etti, “Eve teslim beyaz eşya/mobilya vb. eşyalar servis elemanları tarafından tüketicilerin ikamet ettikleri sokak /caddelere getirilerek;tüketicilerden eşyaların mobil asansörle konutlarına çıkarılmasının istenmesi halinde;
Eve teslim beyaz eşya/mobilya vb ürünlerin teslim adresi teslim adresi sözleşme adresinin bulunduğu sokak /caddelerin olmadığı, teslimin konutta yapılması gerektiği ; satıcıya/servis elemanlarına yöneltilmeli.
Satın aldıkları beyaz eşya/mobilya vb. ürünleri mobil asansörle taşıtmak zorunda kalan tüketiciler mutlaka mobil asansör taşıtma faturalarını almalı. Tüketiciler satıcılardan satın aldıkları beyaz eşya /mobilya vb. eşyaları mobil asansörlerle taşıtma bedellerini satıcıdan almak için;ürün faturası ve mobil asansör taşıma faturasıyla bağlı bulundukları il /ilçenin Tüketici Hakem Heyetlerine müracaat etmelidir”