Yangın sonrasında tatil firmasında çalışan personel, daha önce hiç karşılaşmadıkları türde sorularla karşılaştıklarını belirtti. Bu sorulardan dikkat çekenler ise şu şekilde:
"Otelinizde yangın merdiveni var mı?"
"Otelde yangın sensörleri bulunuyor mu?"
"Otelin yakınlarında veya otele ait acil durum için gerekli koşullar sağlanıyor mu?"
Eskişehir'deki tatil firmasının bir çalışanı, yangın sonrası aldıkları çağrıların yüzde 80'inin acil durum güvenlik koşulları hakkında olduğunu ve çoğu kişinin tatillerini iptal etmeyi düşündüğünü söyledi. Tatil firması çalışanı, "Bu acı olaydan sonra müşteri sorularının kalıbı tamamen değişti. İki yıldır bu firmada çalışıyorum ve daha önce hiç bu tür sorularla karşılaşmamıştım" dedi.