ŞİKAYET VAR

Özcan, konuyla ilgili olarak "Bankalar tarafından daha az masraflı olması sebebiyle yaygın olarak kullanıma sunulan sanal pos uygulaması, yine bankaların uyguladığı eksik bir işlem sebebiyle tüketicinin gerçek mağduriyetler yaşamasına sebep olmaktadır. Sanal pos kullanılarak yapılan ödemelerde, tüketiciye ait kart bilgileri sisteme girildiğinde ödeme işlemi tamamlanmaktadır” dedi.

MESAJ GELMELİ

“Sanal posa bilgileri giren parayı çekiyor” diyen Özcan, “Kart sahibine bilgi ve onay mesajı gelmiyor. Sanal pos ile tüketici bilgisi dışında yapılan ödemeden hesap kesiminde veya kartımı kaybettim diye bankayı aradığında haberdar olmaktadır. Kartlarımızdan sanal posla yapılan/yaptığımız ödemelerde bilgi ve onay mesajı istiyoruz " ifadelerini kullandı.

Editör: Haber Merkezi